روز اول

چند روز پیش یکی از دوستانم به نام همایون برایم پیغام فرستاده بود که یک وبلاگ ساخته است و خواسته بود تا آن را ببینم.

خیلی وقت بود که هر وقت به اینترنت وصل می شدم عادت کرده بودم که حتما گشتی در چند وبلاگ بزنم و خبرهای جدید و نوشته های به روز شده آنها و گاهی وبلاگ های جدید را ببینم.

خیلی دوست داشتم من هم یک وبلاگ برای خودم درست کنم تا حرف هایم را در آن بنویسم و با دیگران تبادل نظر کنم و نیز با افراد جدیدی آشنا بشوم. اما فشار درس ها از یک طرف و از سوی دیگر طراحی و ساخت یک سایت که برای خودم طراحی کرده بودم، دیگر وقتی برایم باقی نمی گذاشت.

اما بالاخره امروز تصمیم خودم را گرفتم عضو شدم و من هم مثلا شدم یک وبلاگ نویس. البته فعلا وبلاگ نویس آماتور. امیدوارم با کمک دیگر دوستانی که ماه ها و شاید سالهاست به کار وبلاگ نویسی مشغول هستند بتوانم خودم را به سطوح بالاتر برسانم.

یکی از مهمترین دلایل من برای عضویت در وبلاگ ها این بود که احساس می کردم در اینجا خیلی راحت تر      می شود حرف زد و نوشت و....

به هر حال سلام می کنم به تمام وبلاگ نویس های عزیز و از شما می خواهم تا مرا نیز در جمع صمیمانه خویش بپذیرید. همچنین خوش آمد می گویم به تمام کسانی که از این وبلاگ دیدن می کنند.

پیمان

31/1/82

نظرات 1 + ارسال نظر
همایون قشنگ!! یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 10:03 ب.ظ http://homayoon.blogsky.com

سلام آقا خیلی مبارکه ..ایشاالله وبلاگه عروسیتو کامنت بدیم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد